Jakie funkcjonalności powinny posiadać programy hotelowe
Wielu właścicieli pensjonatów czy hoteli decyduje się w pewnym momencie na wdrożenie w prowadzonych przez siebie obiektach jakiegoś sprawdzonego systemu do rezerwacji. Tego typu narzędzia są znane od wielu lat i na rynku jest ich dużo, dlatego raczej nie będzie dużych problemów z wyborem. Ale podejmując decyzję o wdrożeniu takiego rozwiązania zwrócić należy swoją uwagę na kilka ważnych rzeczy, żeby być w pełni zadowolonym z niego. Przede wszystkim kluczową sprawą jest, aby taki program hotelowy sprawnie i bezpiecznie mógł obsłużyć wszystkie rezerwacje składane w obiekcie. Dotyczy to zarówno kontaktów przy pomocy maila czy telefonu, jak też przez stronę internetową czy popularne platformy, takie jak Booking czy Airbnb. Szczególnie przy tych ostatnich bardzo ważne jest, żeby wynajęcie przez klienta danego pokoju od razu miało odbicie w programie, co umożliwi uniknięcie kilkukrotnego wynajmu danego miejsca. Lecz obsługa rezerwacji to także zarządzanie płatnościami czy też wysyłanie wiadomości do gości, i w tym obszarze także może się przydać, jeśli wyszukane narzędzie służyć będzie dobrym wsparciem. Kolejną istotną rzeczą, na którą trzeba zwrócić uwagę, są raporty i analizy. W oparciu o nie kadra managerska będzie mogła sprawdzić co się obecnie dzieje, oraz rozplanować działania do realizacji w przyszłości. Warto też sprawdzić, czy aplikacja kalendarz da się uruchomić na dowolnym urządzeniu mobilnym i stacjonarnym, a także czy dysponuje kopię zapasową.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.